روابط‌ عمومی یا PR (Public Relations) عمل حفظ و شکل‌دهی تصویر یک فرد یا یک سازمان به عموم است به گونه‌ای که دیدگاه مطلوب برای موجودیت مورد نظر ایجاد شود. به عبارت دیگر فعالیتی که برای کمک به سازمان و عموم آن مانند مشتریان، کارمندان، دولت، تامین کنندگان و غیره که به طور مستقیم و غیرمستقیم با یکدیگر به شکل متقابل ارتباط دارند، طراحی شده‌است. امروزه برای ارتقا و بقای هر کسب و کار، سازمان نیاز دارد تا از این ابزار پیشبرد به بهترین نحو استفاده کند. در این مقاله قصد داریم در مورد اهمیت روابط عمومی در کسب و کارها مطالبی را خدمت شما بیان کنیم.

ادامه مطلب

انواع قطره چکان کشاورزی در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای

تسکین درد دیسک کمر با ماساژ درمانی

اصطلاحات مسافرت به انگلیسی

سازمان ,کسب ,عمومی ,یک ,عموم ,کارها ,کسب و ,در کسب ,و کارها ,عمومی در ,روابط عمومی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پوریا کانتین بین الملل KPOP WORLD گروه بدر کنگان اتاق کوچیکِ من بی مهر رخت روز مرا نور نمانده است سعید سالاری-تاریخ توسعه پسااستعماری هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir پرتو پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه دنیای دیجیتال