روابط عمومی یا PR (Public Relations) عمل حفظ و شکلدهی تصویر یک فرد یا یک سازمان به عموم است به گونهای که دیدگاه مطلوب برای موجودیت مورد نظر ایجاد شود. به عبارت دیگر فعالیتی که برای کمک به سازمان و عموم آن مانند مشتریان، کارمندان، دولت، تامین کنندگان و غیره که به طور مستقیم و غیرمستقیم با یکدیگر به شکل متقابل ارتباط دارند، طراحی شدهاست. امروزه برای ارتقا و بقای هر کسب و کار، سازمان نیاز دارد تا از این ابزار پیشبرد به بهترین نحو استفاده کند. در این مقاله قصد داریم در مورد اهمیت روابط عمومی در کسب و کارها مطالبی را خدمت شما بیان کنیم.
ادامه مطلبانواع قطره چکان کشاورزی در سیستمهای آبیاری قطرهای
سازمان ,کسب ,عمومی ,یک ,عموم ,کارها ,کسب و ,در کسب ,و کارها ,عمومی در ,روابط عمومی
درباره این سایت